HTML

Trollbarlang

Windows és kitüremkedések, filmek, könyvek, buzulás.

Friss topikok

Címkék

auróra (1) ballmer (1) batman (1) bomba (1) elbocsátás (1) film (1) google (1) gyurma (1) kettlebell (1) microsoft (1) Microsoft (1) Nokia (1) okoskodás (2) pusztító (1) rant (1) sport (1) surface (1) tablet (1) TDKR (1) Címkefelhő

Gyurma

2012.06.21. 02:57 trolleádor

Fasza edzést könyveltem ma el. A múlt heti fiaskó után, amikor is kiderült, hogy nem mindenki osztja az álláspontomat azzal kapcsolatban, hogy hasazás közben röhögni kell, a mai edzéshez furán álltam neki.

 

Eleve nem akartam lemenni, mert meleg volt, és húztam a számat.

 

Aztán letoltam a képem. Kiderült, hogy András ugyanezzel küzdött ma, de melóból inkább idejött, mint hazament volna.

A bemelegítést ballisztika-kör kezdte. Volt:

  • 30 kétkezes swing
  • 20 duplabelles sumo
  • 10-10 anchored snatch
  • 15 duplabelles clean

Mindez kétszer. A hétfőivel összehasonlítva kifejezetten könnyű bemelegítés volt, de nem bírtam, kummantottam. Úgy becsülöm, hogy az összesnek úgy a 65 százalékát csináltam végig. Egyszerűen nem volt levegőm, kedvem, semmim hozzá. Azt hittem, ezután elmélet jön, mert hétfőn azt ígérte Matyi. Lószart, mama:

  • Négyfokú létra felrántásból, katonai nyomásból és fűrészből

Miután megmásztuk a létra első három fokát, volt 15 másodperc pihenő, és csak aztán estünk neki a negyediknek. Ötször ismételtünk.

Itt fura dolog történt. Az első szar volt, kritikán aluli. A másodiknál (félig persze azért, mert Matyi a közelben ólálkodott) úgy döntöttem, hogy a vicc kedvéért odafigyelek az egyebekre (kézmozgás, feszítettség, váll tartása, hát nyújtás stb.).

Nem tudom, kívülről hogy festhettem, talán mint egy reumás-köszvényes majom. De belül konkrétan ott volt a tüzijáték meg a vigyor: hát értem én ezt, baszki! Pattant a csípő, feszült a has meg a segg, jó helyen volt a váll, egyenes volt a hát, lendült a kéz felrántásnál, feszült nyomásnál, lementem jó mélyre a lovaglóállásban. Minden passzolt, flow volt.

A negyediknél kezdtem, az ötödik sorra befejeztem: teljesen szétestem. De annyira intenzív élmény volt (nekem), hogy ezt mindenképp megismételném, át akarom élni megint.

 

Ja, és eljátszottam a gondolattal, hogy húszas súlyt használjak 16-os helyett. Nem jó ötlet, még nem. Hiába mondta MAtyi, hogy ha a létra harmadik foka is könnyedén felmászok, ideje más golyó után néznem. Hibás elképzelés.

Szólj hozzá!

Címkék: sport kettlebell gyurma

A bejegyzés trackback címe:

https://trollbarlang.blog.hu/api/trackback/id/tr164601853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása